کف آلود در ادرار چه می تواند علت و چگونه به مقابله با آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کف آلود در ادرار چه می تواند علت و چگونه به مقابله با آن

کف آلود در ادرار چه می تواند علت و چگونگی مقابله با آن؟ در واقع، ادرار کف آلود می توان با دلایل بسیاری ایجاد می شود، و آن را در زندگی روزمره ما رایج است، بنابراین آن را آسان به توسط مردم نادیده گرفته است. در واقع، آن را نیز می تواند به عنوان یک شاخص از بیماری کلیه، بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
در درمانگاه، ادرار کف آلود است که به نام پروتئین آن است که توسط نشت پروتئین ایجاد می شود. تحت شرایط عادی، مقدار مشخصی از پروتئین با ادرار نشت. پس از کلیه آسیب دیده، مقدار زیادی از پروتئین خواهد نشت در قالب ادرار کف آلود، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.
ادرار کف آلود می توان با ادرار کردن سریع باعث: به جز پروتئین، همچنین برخی از علل دیگر از ادرار کف آلود از مشکلات سالم شامل نیست وجود دارد. هنگامی که مردم در عجله هستند، آنها تمایل به ادرار کردن به سرعت و به زور به عنوان ممکن است، که می تواند در ادرار کف آلود منجر. مقدار کم از نتایج مصرف مایعات در تشکیل ادرار متمرکز، که همچنین به ادرار کف آلود منجر. جدای از این علل ادرار کف آلود، پاک کننده توالت، حضور عفونت ادراری منی، خوردن مقادیر زیادی از مواد غذایی با پروتئین بالا و بارداری نیز ممکن است ادرار کف آلود می شود.
چگونه به مقابله با ادرار کف آلود؟
همانطور که در بالا ذکر شد، عوامل بسیاری می تواند ادرار کف آلود شود، بنابراین شما باید دلایل تشخیص قبل از اینکه شما اقدامات وجود دارد. برای کسانی که ادرار کف آلود ناشی از عوامل غیر پاتولوژیک، آنها در مدت کوتاهی ناپدید خواهد شد. اگر آن را توسط بیماری کلیوی ایجاد می شود، شما باید درمان مناسب به موقع را، بنابراین به عنوان برای جلوگیری از آن را از بدتر شدن. گفته شده است که طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، بنابراین شما می توانید فکر می کنم از آن است که درمان را.
اگر شما هر گونه کمک در برخورد با ادرار کف آلود و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 6057
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: